Besöksbokning ökar er försäljning

Besöksbokning - en affärskritisk process

Besöksbokning är en komplicerad och affärskritisk process som oftast är nyckeln till tjänsteföretags framtida tillväxt vad gäller nya kunder. Att identifiera intressanta företag och prospekts samt kommunicera ut sitt budskap på rätt sätt är två nyckelfaktorer för att vara framgångsrik med besöksbokning. Bisfront har gedigen erfarenhet från besöksbokning efter att ha hjälpt flera hundratals konsultföretag med nykundsbearbetning.  

  

Besöksbokningens 5 viktigaste steg

 

1. Målgrupp

Lägg extra tid på att hitta de företag som just ni vill träffa eller komma i kontakt med genom besöksbokningen.

2. Paketering av budskap

Formulera ert budskap på rätt sätt så att det blir attraktivt och tydligt mot målgruppen.

3. Kvalificera mötet

Boka in möten med de personer som visar intresse och där ett finns en god möjlighet till att få affär.

4. Kontinuitet

Bearbeta din prospekts under en längre tid för att kunna boka in besöket när deras behov uppstår.

5. Uppföljning

Följ upp din besöksbokning på rätt sätt genom att analysera vilka branscher / typer av företag som bokats ger flest affärer? Givetvis skall ni fokusera på att fortsätta bearbeta dessa företag genom att boka in mötena med hjälp av Bisfront.

 

Vill du veta mer om hur ni kan jobba mer effektivt och få fler kunder genom besöksbokning och nykundsbearbetning via Bisfront? Kontakta oss idag!

 

Varför extern hjälp med besöksbokning?
* Effektivitet
* Expertis inom kommunikation gentemot beslutsfattare
*  Nöjda kunder klicka här

Branschrykte
För att signalera vår professionalitet har vi bett några av våra kunder att berätta om oss. 


Vill du veta mer om Besöksbokning och Bisfront?

Fyll i nedanstående formulär så kontaktar vi dig omgående!

Namn *
Företag *
Telefon *
E-post *
Meddelande *


contact

 

Stockholm

08-6601770

 

Göteborg

031-3525100

Malmö

040-6074300


Några nöjda kunder / se fler kunder...