Vad gör vi?

Vad vi gör!

Bisfront hjälper er att växa, utefter era unika mål och förutsättningar. Med ett stort utbud av kompetenta tillväxtkonsulter tittar vi på er specifika situation för att på ett kostnadseffektivt sätt skapa effektiva och produktiva resultat som håller i längden. Vi skräddarsyr en lösning för just er helt enkelt, oavsett om det handlar om försäljning, marknad eller rekrytering.

Bisfront Sales

Marknaden idag är högkompetativ, för att synas och höras där ute räcker det inte längre med att ha de bästa produkterna och tjänsterna, du måste också ha en stark närvaro.

Många bolag har testat mötesbokning, mailutskick eller en uppsjö andra uppslag. Problemet med dessa är att de allt som oftast är både kortsiktiga och mäter på fel värden. Försäljning är inte enstaka aktiviteter utan det är en process som måste vårdas över tid för att vara framgångsrik.

Vi på Bisfront är specialister på just detta och hur vi med enkla medel hjälper din organisation att öka sitt försäljningsresultat mot både nya och befintliga kunder. 

Genom skräddarsydda lösningar tar vi dig från A hela vägen till Ö.

Bisfront Recruit

Rekrytering har blivit svårare än någonsin, det är för att framhäva en klyscha "kandidatens marknad". Detta ställer i sin tur nya krav på oss arbetsgivare och vi måste tänka i nya banor för att tillse att vi hittar de bästa och mest rätta kandidaterna och nya kollegorna. 

Idag är employer branding A och O - vi på Bisfront har hittat nya vägar för att dels hitta kandidaterna, men också för att öka er employer branding samtidigt som vi gör processen helt transparent för er. Vi tycker att ni som kund skall ha full insyn i processen och utgöra en central del i den samma. 

Genom vårt sätt att arbeta har vi kunnat öka effektiviteten i rekryteringsprocessen flerfalt. Så behöver du nya kollegor? Hör av dig!

Bisfront Listor

Idag är e-postkommunikation en stor del av våra försäljnings och marknadsföringsstrategier. Att kunna nå många och rätt beslutsfattare till en låg kostnad har blivit allt viktigare. Det betyder dock att vårt behov av korrekta e-postadresser har ökat.

Marknadstrenden från de senaste åren visar att allt fler företag inom B2B har gjort mailkommunikation till ett av sina huvudspår för nykundsbearbetning.  Detta har gjort att utskicksvolymerna har ökat vilket i sin tur gör att vi idag måste vara mer träffsäkra och mycket mer relevanta i vårt budskap, annars riskerar man att försvinna i bruset.